شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۲

تبلت مایکروسافت

اينجا در مورد سلامت صحبت ميكنيم

تبلت مایکروسافت

اگر به دنبال یک تبلت کاملا حرفه‌ای هستید و قصد دارید آن را جایگزین لپ‌تاپ کنید، برند مایکروسافت محصولات متنوع و با کیفیتی را برای اینکار طراحی کرده است. سرفیس‌های مایکروسافت در رده‌ی محصولات بالارده قرار می‌گیرد و با تبلت‌های پرچم‌دار برندهای مختلف به رقابت می‌پردازد. این محصول به یک قلم نوری مجهز است و می‌تواند توجه طراحان گرافیک و هنرمندان را نیز به خوب جلب کند. انواع تبلت‌ مایکروسافت تبلت مایکروسافت با نام سرفیس تولید می‌شوند و برخلاف تبلت‌های رایج، سیستم عامل آن ویندوز است. به همین علت از مشخصات فنی قدرتمندی برخوردارند. این محصولات طراحی ظریف و جذابی دارند و وزن آنها برای حمل و نقل بسیار مناسب است. مایکروسافت محصولات خود را متناسب با نیاز مخاطبین خود طراحی کرده است از این رو می‌توان مدل‌های مختلف سرفیس را برای خرید مد نظر قرار داد. مایکروسافت سرفیس پرو (Microsoft surface pro) این مدل از تبلت‌های مایکروسافت از قیمت بالایی برخوردارند و قطعات قدرتمندی در ساخت آن به کار رفته است. سرفیس پرو 7 در حال حاضر جدیدترین محصول این خانواده است. ظاهر سرفیس پرو با نسل گذشته‌ی خود تفاوتی ندارد هم‌چنان می‌تواند بسیاری از افراد را راضی نگه دارد. سرفیس پرو قابلیت مکالمه ندارد و از سیم‌ کارت پشتیبانی نمی‌کند.
در خانواده محصولات سرفیس مایکروسافت، مدل سرفیس پرو به عنوان یک گزینه حرفه‌ای و پرقدرت شناخته می‌شود. این تبلت با قطعات فنی قدرتمند و طراحی ظریف خود، به عنوان یک جایگزین مناسب برای لپ‌تاپ عمل می‌کند.
در مقابل، سرفیس گو به عنوان یک تبلت اقتصادی با ابعاد کوچک و قلم نوری، گزینه‌ای عالی برای دانشجویان و افرادی است که به دنبال یک تبلت کوچک و کارآمد هستند.

مایکروسافت سرفیس گو (Microsoft surface go) سرفیس گو محصول اقتصادی برند مایکروسافت است و قیمت آن نسبت به دیگر مدل‌ها پایین‌تر است. سرفیس گو ابعاد کوچک‌تری دارد و با قلم نوری طراحی شده برای آن یک انتخاب مناسب برای دانشجویان به شمار می‌آید. سرفیس پرو جدید 67 درصد سریعتر از نسل پیشین خود عمل می‌کند. مایکروسافت سرفیس بوک (Microsoft surface book) سرفیس بوک از جمله محصولات برند مایکروسافت است که به قصد رقابت با مک بوک اپل ساخته شده است. سرفیس استوک بوک در واقع لپ‌تاپی است که ظاهر بسیار زیبا، سبک با مشخصات فنی قدرتمندی را ارائه می‌کند. نسبت صفحه‌نمایش سرفیس بر خلاف غالب لپ‌تاپ‌های موجود 3 به 2 است. شما می‌توانید از این لپ‌تاپ به عنوان تبلت نیز استفاده کنید، تنها کافی است آن را از قسمت صفحه کلید جدا کنید. این دستگاه نیز دارای قلم است و می‌تواند نیاز شما به قلم نوری را نیز برطرف سازد.
فروشگاه لپ تاپ نگار بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک ، همه لپ تاپ هاتی استوک را پیش از تحویل سه مرحله تست سخت افزاری و نرم افزاری میکند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.